Turkcell - Tonlakazan Sistemi

Yazar:

http://3.bp.blogspot.com/-RlGP_W7Dc88/Ti7EkJYqE9I/AAAAAAAABgw/CFiFIBOZ-00/s1600/tonlakazan.jpg

Bugun sizlere Turkcell'in Tonlakazan sisteminden bahsedecem biraz. Bu sistemi okul + dersanede çoğu arkadaşıma öğrettim. Ona buna öğrete öğrete konunun uzmanı gibi bişey oldum.

Tonlakazan sistemi puanlar biriktirerek bedava; konuşma,mesajlaşma ve internet paketine sahip olmanıza olanak sağlayan bir sistemdir.

Tonlakazan'a Üyelik
Tonlakazan sistemine üye olmak ücretsizdir. Sisteme ister cep telefonunuzdan, isterseniz de bilgisayarınızdan kayıt olabilirsiniz. Bilgisayardan üye olacaklar, www.tonlakazan.com internet adresine girerek, üye olabilirken, cep telefonundan üye olmak isteyenler ise wap.tonlakazan.com adresine cep telefonlarından girerek sisteme ücretsiz üye olabilirler. wap.tonlakazan.com sitesine cep telefonundan girmek ücretsizdir. 0.facebook.com gibi.. :)

Üye Olduktan Sonra..
Sisteme üye olduktan sonra ise, kazanmaya başlamak için ton seçmeniz gerekecek. Cep telefonundan girmiş iseniz TON SEÇ kategorisinden mevcut ton varsa ton seçebilirsiniz. Turkcell sadece 10.000 kişiye ton seçme imkanı veriyor. Eğer ilk 10.000 kişilik limit dolarsa, TON SEÇ kısmında limit dolu yazar.

Limit Doluysa Ne Yapmam Gerekiyor
Limit doluysa limitin boşalmasını bekleyeceksiniz. Her ton seçen kişi, seçtiği tonu sadece 1 hafta kullanabilir. 1 hafta sonra Turkcell o tonu iptal eder ve başka kişilerinde ton seçmesine olanak tanır. O yüzden arada bir tonlakazan sitesini ziyaret etmeniz gerekecek.

Ton Seçtikten Sonra..
Evet arkadaşlar, ton seçtikten sonra geriye kalan tek şey aranmak.Tonlakazan sisteminde her cevapladığınız başarılı çağrıda (yani biri sizi aradığı zaman, aramayı cevapladığınızda) 10 puan kazanıyorsunuz. Biriktirdiğiniz puanlarla puan kataloğundan istediğiniz ürünü seçebiliyorsunuz.

NOT : Gün içinde biriktirilen puanlar anında hesabına geçmez. Ertesi gün sabaha karşı 5-6 gibi puanlar hesabınıza yüklenir.

Tonlakazan Kataloğundaki Ürünler ve Puanları :

Konuşma Paketleri
1 günlük 12 TL/30 dk Konuşma Paketi : 300 Puan
1 günlük 30 TL/75 dk Konuşma Paketi : 500 Puan
2 günlük 50 TL/125dk Konuşma Paketi : 1000 Puan
7 günlük 50 TL/125dk Konuşma Paketi : 4500 Puan

SMS Paketleri
1 günlük 100 SMS : 100 Puan
1 günlük 250 SMS : 150 Puan

İnternet Paketleri

1 Günlük 100MB internet paketi : 80 Puan


Peki Turkcell bundan ne kazanıyor derseniz, Turkcell bundan çok şey kazanıyor. Büyük şirketlerle yaptıkları amlaşmalar sonucu onların reklamlarını yapıyorlar çünkü ve dolayısıyla da bu sistem ile aslında bizden daha çok kazanıyorlar. Neyse siz üzümünü yeyin bağını sormayın. Ben bu sistemi yaklaşık 6-7 aydır kullanıyorum ve hiç bir zararını görmedim. O yüzden bunu sizlerle paylaşmak istedim. Ben kazanıyorum, siz de kazanın maksat. :)

Sistem hakkında sormak istedikleriniz veya aklınıza takılanlar olursa, yorum olarak aşağı belirtebilirsiniz.Sizlere konu hakkında elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Tonlakazan Sisteminin püf noktalarını,günde 200 puan biriktirme yöntemlerini ve limit dolu olsa bile ton seçme yöntemlerini öğrenmek için buraya tıklayınız!





Hey!

Blogkafem'de okuduğunuz içeriklerle ilgili kişisel Twitter hesabım üzerinden benimle iletişme geçmek isterseniz Twitter adresim : www.twitter.com/aliarslan10

Sosyal medya hesabım dışında Blogkafem'de okumuş olduğun içerik ile ilgili belirtmek istediklerinizi aşağıdaki yorum formuna yazabilirsin. En kısa sürede dönüş yapacağımdan emin olabilirsin. :)

Okuduğunuz içerik faydalı olduysa #blogkafem etiketiyle okuduğunuz içeriğin linkini Twitter'da paylaşarak Blogkafem'e destek olabilirsiniz.

8 yorum:

  1. kanka saool güzel bilgilerde bunu neden yapıoosun anlamadım ben, turkcell bunun karşılığı sana bir ücret ödüyor mu cidden merakh ettim ...teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Yok ödemiyorlar. Ama keşke ödeseler. Ödemelerini isterdim. Turkcell'le konu hakkında iletişime geçtim ama dönüş yapmadılar. Bende çok durmadım konu üzerinde. Tek amacım sizlere fayda sağlamak. EEee ne demişler.. Nerde beleş orda yerleş..:D

    Bu arada yazımı beğenmene sevindim rica eder, sizi her zaman sitemizde görmekten memnuniyet duyarız.. [blogkafem-admin]

    YanıtlaSil
  3. eyw saol kardaş bir denim inş olur hep türksell bize geçirecek deil bi kerede biz geçirek

    YanıtlaSil
  4. şimdi bu ödemeli işi kalktımı hala devam edimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Malesef ki kalktı. Turkcell yine uyanıklık yaptı ve ödemli yöntemiyle puan kazanmamızı engelledi. Artık eskisi gibi ödemeli atarak puan kazanılamıyor.

      Sil
  5. Ya nasil iptal edecem ben bunu onu soylesenize bana cok acillllllll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonundan wap.tonlakazan.com adresine girip tonu iptal edebilirsin.

      Sil
Yorum Sayfası :



Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler;

1. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur. (URL kısmını boş bırakabilirsiniz.)

2. Anonim olarak yaptığınız yorumlar "Adsız" olarak gözükmektedir.

3. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uymaya özen gösteriniz.

4. Küfür,hakaret,mail adresi veya konu ile ilgisi olmayan reklam amaçlı website adresi içeren yorumlar yayınlanmamaktadır.

Custom Search

Kafemizde En Son Kim, Ne Demiş?

Kafeyi Dikizleyenler :)

Blog Istatistik

BLOGKAFEM.NET

© Copyright 2008-2016
Sitedeki yazıların her hakkı BLOGKAFEM.NET sitesine aittir.
Kopyalanması halinde lütfen kaynak gösteriniz.
DMCA.com Protection Status
Anasayfa | Hakkımızda | Bizden | Reklam | İletişim