Bize Attığınız -bazı- Mailler ve Cevapları :)

Yazar:



Bu yazıyı yazmak içimden geldi ama nereden başlayacağımı da tam olarak bilmiyorum ama uzun zamandan beri kişisel olarak ödevlerle uğraşmaktan ve sitenin sorunlarıyla ilgilenmekten yazamadığımın farkına varınca birkaç bişey karalayayım dedim.

blogkafem..


*Kimine göre öğrenci kurtarıcısı..
*Kimine göre harika, süper bir blog..
*Kimine göre bilgi kaynağı..
*Kimine göre eğlenceli..
*Kimine göre sıradan bir blog..

"blog ne ya? ama güzel bir site" diyenler de vardır heralde.. :)

Şimdi de gelelim bana attığınız maillere...

"Siteye nasıl üye olabilirim?" diye mesajlar geliyor arasıra."Arkadaşlar site üyeliksiz herkese açık bir sitedir" çok çok sağ taraftan izleyici olabilirsiniz ya da facebook.com/blogkafem adresimizden bize katılabilirsiniz.. ;)

Ençok gelen maillerden bir diğeri de ;

"Siteyi satmayı düşünüyor musunuz?"

Oho oho HAA :)) Yok daha neler .. :)) Blogumu da blog yazmayı da bu işlerle ilgilenmeyi de çok seviyorum.Bırakmayı da hiç düşünmüyorum o yüzden hiç öyle mesajlar atmayın burda da peşin peşin belirteyim yani.. :))

Mesela en çok gelen mesajlardan bir diğeri de şu.. Hem de en en en çoookk gelen mail hatta mailler yetmiyor yorumlarda da ısrarla belirtiyorsunuz ;

"ya ödevlerin devamı ne zaman gelcek?"


E kardeşim bizim de işimiz gücümüz var heralde geç olsun ama güç olmasın diyerekten gücümüz yettiğince ekliyoruz işte.Bir zahmette siz yapın biraz da bize yardımcı olun. :P :D :D :))

Hadi ekledik diyelim yine de beğendiremiyoruz beyefendiciklere ve hanımcıklara.. :)) Yok neymiş eksik yerler varmış..E olacak o kadar daha iyisini veren bir yer de yok zaten.Hem hepsini yaparsan öğretmen şüpeye düşer.Yada tamam ben her soruya parmak kaldıracağım diyorsun ee bir zahmette sen uğraş kendin bişeyler yap.Herşeyde hazıra konarsanız rahata alışırsanız hiçbir zaman ilerleyemezsiniz biraz da emek harcamak gerek.Biz size yardımlı oluyoruz tamam iyi de siz de kendinizden bişeyler katıp kafa yorarsanız sizin açınızdan faydası da olur.Ama yok ben uğraşmak istemem derseniz o zaman eklememizi bekleyeceksiniz.Biz de elimizden geldiğince çaba harcıyoruz.Hatta elimizden geldiğinin fazlasınız yapmaya çalışıyoruz bundan emin olabilirsiniz yani. ;)

"ya yorumlarım neden yayınlanmıyor?"
Arkadaşlar hepinizin yorumları yayınlanıyor fakat çok fazla kişi yorum attığı için sizinki ya arada kaynıyor yada yorum bölümünün 2. sayfasına sarkıyor. Sizin yorum 2. sayfaya sarkınca dolayısıyla yorumunuzu göremiyorsunuz. Lütfen buna dikkat edelim çümkü ben elimden geldiğince herkesin yorumlarını yayınlamaya çalışıyorum.

Biliyorsunuz siteye yeni bir tane radyo ekledik radyofenomen işbirliği ile bir aylık bir radyo bu eğer sözleşmemiz devam ederse radyo da kalacak."Ya rock tarzı çalamaz mısınız?" gibi mailler geldi onu da yetkkililere ilettik içiniz rahat olsun.. :))

"Ya şu radyo nerede? Ses nereden geliyor nereden kapatılır?" diyenler de oldu.
Radyo hemen sağ üst tarafta search (arama kutusu)'ın oradan kapayabilirsiniz dilerseniz ama radyofenomen blogkafem sponsoru olduğundan dolayı kapatmayıp güzel güzel dinlemenizi tercih ederiz.Ayrıca radyo istek kısmından da istek parçalarda da bulunabilirsiniz.

NOT : 23.12.2010 itibariyle Radyo Fenomen Türk radyosu ile olan sponsorluk anlaşmamız sona ermiştir.Yeni bir anlaşma imzalayana kadar da radyo yayınını da durdurduk şimdilik.

Hazır çenem açılmışken bir de fan sayfamızdan bahsetmek istiyorum..

Facebook adresimiz www.facebook.com/blogkafem desteklerinizi bekliyoruz arkadaşlar..
(gerçi üst tarafta da belirtmiştim de neyse) ((=

Unutmadan birşeyi daha belirtmek istiyorum. ((:

Asıl adı blogkafem.blogspot.com olan adresimize artık blogkafem.net adresinden de ulaşabilirsiniz. :))

Hadi kalın sağlıcakla şimdilik yazacaklarım bu kadar. :))

Diğer yazılarımı da 4 gözle bekleyin :))


Daha fazlası için arama yapın :






3 yorum:

  1. kesinlikle hakılısınız

    YanıtlayınSil
  2. Ya herşey iyi hoş güzelde. Bayağı bi' emek harcamışsınız, ama şu sağ tık engelleme kodu bi' de imleç bile çıkmıyor. Nerden buldun bu kodu :D

    YanıtlayınSil
  3. COKK TŞK KARDEŞŞŞ Bİ DE DİĞER DERSLER DE OLSA İİ OLURDUU :D
    AMA SİZİ BİTİN ARKADAŞLARA ÖNERİYORUM

    YanıtlayınSil
Yorum Sayfası :


Yorum formuna konuyla ilgili görüş ve sorularınızı bırakabilirsiniz.

Yorumunuza mümkün olan en kısa sürede dönüş yapılacağından emin olabilirsiniz.


Eklenen yorumlar, moderatör onayından sonra yayınlanmaktadır.



İstatistikler

BLOGKAFEM.NET

© Copyright 2008-2020
Sitedeki yazıların her hakkı BLOGKAFEM.NET sitesine aittir.
Kopyalanması halinde lütfen kaynak gösteriniz.
DMCA.com Protection Status
Anasayfa | Hakkında | Haberler | Reklam | İletişim