Biri Şunu Sustursun!

Yazar:


Bu adamın daha önceden Nane ve Çikitamuz şarkılarını biliyordum. Zaten çoğu kişi bu 2 şarkısıyla tanımaya başlamıştı Ajdar'ı. Geçenlerde arkadaşım aracılığıyla bir şarkısını daha öğrendim. Facebook üzerinden link atmış. Videoyu açmadan önce, başlığını okuyunca : "Lan bu adam yeni şarkı falan mı çıkarmış acaba. Bir tıklayayım da nasıl bir şarkıymış dinleyeyim. Bakalım adamda bir ilerleme falan olmuş mudur acaba." gibisinden saçma sapan düşüncelerle videoyu açtım. Evet açtım ama; açmaz olaydım... :D

Bir insan hiç mi kendini geliştirmez. Bundan önceki şarkılarına az-çok gülmüştüm de ama bu şarkısında resmen kahkaha attım. İlk dinlediğim zaman tüm gün gülmüştüm. Halen videoyu izlerken gülüyorum..

Adamda belli ki çok fazla medeni cesaret var ve kendine güveniyor tamam da ama ona bu şarkıları yapan adamlar yada çevresindeki insanlar "Yav kardeşim, sen şu işi bırak. Belli ki yapamıyorsun. Komik duruma düşüyorsun." tarzı konusmalarla adamı uyarmıyorlar mı hiç?

Biri çıkıp,
 "Sus lan! Şarkı yapma artık!
desin istiyorum.
  
Çünkü olaya müzikal açıdan bakınca tam bir rezillik olduğu ortada fakat; sırf komedi için yapacaksa ve bizi böyle güldürmeye devam edecekse, ben şarkı yapmasına kesinlikle karşı değilim. O yapsın. Biz gülelim. Stres falan atıyoruz en azından. Bu amaçla istediği kadar şarkı yapsın ama müziğe bişeyler katmak içln şarkı yapacağım derse, birileri mutlaka bu adama dur demeli. Adam resmen müzik katili.
 
Buyrun, siz de görün.
 
İddaa ediyorum! Bu video ve şarkı, komedi fimleriyle ölümüne yarışır.

Komediye hazır mısınız?

İşte;
 
Ajdar - Şahdamar


0 yorum:

Yorum Sayfası :


Yorum formuna konuyla ilgili görüş ve sorularınızı bırakabilirsiniz.

Yorumunuza mümkün olan en kısa sürede dönüş yapılacağından emin olabilirsiniz.


Eklenen yorumlar, moderatör onayından sonra yayınlanmaktadır.

İstatistikler

BLOGKAFEM.NET

© Copyright 2008-2020
Sitedeki yazıların her hakkı BLOGKAFEM.NET sitesine aittir.
Kopyalanması halinde lütfen kaynak gösteriniz.
DMCA.com Protection Status
Anasayfa | Hakkında | Haberler | İletişim